2 iulie 2013

Copiii vor sa creasca si sa se joace intr-un mediu curat- Biblioteca Stei


Din 2011 proiectul se derulează în cadrul bibliotecii orășenești Ștei.



Am format o grupa de copii  intre 5 si 12 ani, ce poarta numele ,, Prietenii curateniei".
            Ne-am adunat, am discutat despre cum am putea face impreuna o propaganda pentru pastrarea curateniei.
Am hotarat sa facem afise( desene ), pe care sa le lipim in scara blocului si in alte puncte tinta. Suntem foarte mandri de ceea ce facem, si activi in acelasi timp. 

Copiilor le place mult. Facem intalniri pe aceasta tema zilnic. 
Avem cu totii  incredere in ceea ce facem.

Biliotecar Marina Petrila
        

Șezătoare în postul mare

  Ieri 18 aprilie 2023 a avut loc ultima ediție din aprilie a Șezătorii de la bibliotecă. In luna aprilie am avut trei întâlniri în care împ...

Wikipedia

Rezultatele căutării